2018. január 5., péntek

Újratöltve

Eltűntem. De csak azon prózai okból, mert várandós lettem a harmadik gyerkőccel :) ez volt itt a magyarázkodás helye :)
Szóval kb. 86 kilóval fejeztem be a terhesseget és jött a szoptatás, vele pedig a farkaséhség :(
A mérleg jelenleg 91.2 kgmon áll.. arról nem is beszélve hogy széklet után komoly vérzéses panaszaim lettek, már sebészi beavatkozáson gondolkodtam..

Tűrhetetlen !!!

Így november elején beneveztem a gyerünkanyukam.hu oldalon egy szülés utáni regeneráló programba.
8 héten keresztül minden héten 3 féle torna volt. 2 nap pilates, 2 nap formatorna és 3 nap jóga.

Karacsonykor bevallom elég mélypontom volt mozgás ügyileg :(
Mindent összevetve viszont 10 centi ment le a derekamból! Sokkal energikusabbnak érzem magam, és a vérzéses panaszaim is teljesen megszűntek!

Így most úgy döntöttem, hogy megpróbálom folytatni a mozgást ezen az oldalon. Tegnap újult meg a portál, egy hétig ingyenes így ma rögtön 2 tornát nyomtam le :) 💪
Meglepő volt, hogy sokkal rosszabb teljesítményre számítottam magamtól mégis könnyedén ment :)

Étkezésnél egyelőre próbálom mellőzni az édességet..

Mindig nem fogok írni. Időközönként helyzetjelentek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése